2013. november 20., szerda

Gesztenyelisztes palacsinta avokádós csokikrémmel


A hétvégi desszert palacsinta avokádós, banános csokikrémmel.

Hozzávalók:

3 tojás,
7 evőkanál gesztenyeliszt,
50 ml cocomas (kókusztejszín),
100 ml szénsavas víz,
1 evőkanál nyírfacukor,
csipet só,
a sütéshez kókuszolaj.
 
A tojásokat simára kevertem a sóval, és a nyírfacukorral, hozzáadtam a cocomas-t és a vizet, majd kanalanként a gesztenyelisztet. A palacsinta masszát simára kevertem és fél óráig pihentettem.

Palacsintasütőben a hagyományos módon, de kókuszolajat használva kisütöttem. Kisebb méretű palacsintákat sütöttem, így 12 darab lett ebből az adagból.



A csokikrémhez a megtisztított, kockákra vágott avokádót összeturmixoltam 1 banánnal, 2 teás kanál cukrozatlan kakaóval és 2 teás kanál nyírfacukorral.

Nincsenek megjegyzések: